· 

UNTER DER PALME IM VORTAUNUSGEBIRGE

 

UNTER DER PALME IM VORTAUNUSGEBIRGE
unter der Palme stehe ich, Greis zu dritt, Franziskus
es hängt die Peitsche Gottes an den falschen Papst
Du vertraust den samtenen  Oppositionellen an wen
an? Die Zukunft hat sich längst verflüchtigt, reist ab
tudzież, 2 września 2023

POD PALMĄ W GÓRACH VORDERTAUNUS

pod palmą stoję samotrzeć, Franciszku
wisi Bicz Boży na fałszywego papieża
zawierzasz aksamitnego opozycjonistę
komu? Przyszłość dawno przemierza
audio.com/stefan.kosiewski/transparenzregister
We Frankfurcie nad Mohanom 3 czerwca AD 2023
sowafee.jimdofree.com/polski/aufklärung/

vk.com/wall467751157_2301 „Widziałem kilka sztuk Havla wystawianych w Polsce w czasach komunizmu. Widziałem Audience i było to dobrze zrobione przedstawienie. vk.com/video467751157_456239717 Pamiętam, jak powiedziałem kasjerce, że autorka jest w więzieniu i zapytałem, jak to się dzieje, że gra. vk.com/album467751157_261211253 W odpowiedzi dała mi mnóstwo rzeczy – plakatów i programów – do przekazania autorce. Później wszystko oddałem Havlowi, ale musiałem trochę poczekać, aż go wypuszczą, bo kilka razy przebywał w izolatce. Dałem mu go podczas wizyty w Pradze.
www-memoryofnations-eu.translate.goog/en/vset..
1:07